pirmdiena, 2009. gada 31. augusts

ideāla brīvdiena pirms rudens

šodien es mizoju ābolus. izvārīju no tiem dzērienu.  
šodien es vārīju bietes. pamēģināšu pati iemarinēt vai nu ābolu nedzidrinātajā vai vircotajā, pēc tam pagatavot auksto zupu.
šodien es gatavoju mājas grauzdiņus no viegli apkaltušas bagetes un lāču rupjmaizes.
šodien es pamatīgi iegriezu divos pirkstos, laikam par asu tie jaunie naži. ;)
šodien es sutināju kabaču-burkānu čatniju ar niknajiem lauku ķiplokiem un blanšētiem tomātiem. 
šodien es dabūju maisu ar cūkupupām, rīt vai parīt vārīšu, žēl, trifeļu eļļa beigusies. 
šodien es ēdu mazsālītus gurķīšus, mamma atveda. 
šodien es šķiroju sažāvētās tējas - man ir piparmētras, liepziedi, melleņu mētras, kaķu mētras, citronmelisa, asinszāle, mazliet gaiļbikši un vībotne. 
šodien es atkal tiku pie gailenēm. 
šodien es sagatavoju sviesta pupiņas gatavošanai. 
šodien es nokrāsoju virtuves durvis.


7 komentāri:

  1. Iegriezi prikstā nevis dēļ nažiem....
    paskaties šeit: http://rouxbe.com/cooking-school/lessons/95-handling-a-chef-s-knife

    te vispār tev varētu būt daudz kas noderīgs...

    AtbildētDzēst
  2. bet paskatīšos to noderīgo, noteikti!
    paldies.

    AtbildētDzēst
  3. vairāk gan liekās, ka brīvdienas pirms pavasara :D:D

    AtbildētDzēst
  4. Man ar izklausās pēc pavasara :_)

    AtbildētDzēst