pirmdiena, 2009. gada 24. augusts

ziņas un pārdomas

šodien lindiņa stāstīja, ka viendien sanācis abiem ar kārli ēst ārpus mājas, divas reizes pa dienu, un kopsummā divas ēdienriezes izmaksājušas nežēlīgi dārgi (neteikšu, cik un neteikšu, kur, bet normālās ikdienišķās vidusmēra vietās un normālos ikdienišķos daudzumos).. nospriedām, ka par to naudu būtu varējuši nopirkt 2 kg (!!!) tīgergarneļu un riktīgi, sātīgi un labi pacienāt ne vien sevi, bet vēl kādus 3 - 4 draugus..
lūk tā.
un vēl šodien dzirdēju labas, jo labas atsauksmes par "Neiburgs". jau vairākkārt par šo vietu ir nācies uzklausīt labu. būs tiešām jaaiziet.

bet rīt brokastīs man droši vien būs matte tēja. labs uzmundrinātājs. un garšo arī.

4 komentāri:

  1. tavs blogs saucas "Vineta Ēd" vai "par to kas labs"?

    un tu te rakstīsi savas ikdienas gaitas ēšanā?

    AtbildētDzēst
  2. rakstīšu, redzēšu. vai lasīsi, redzēsi. ;) nav stingri noteiktu recepšu vai robežu. nekas nav akmenī iecirsts :D
    mans blogs saucas partokaslabs vineta ēd.
    un es rakstīšu par to, kas garšīgs, labs, kas man patīk, ko dzirdu un redzu. par everyday life, tā sakot. protams, fokusējot skatu tēmā, kas mani saista visvairāk. bet, tāpat kā gastronomijaun gardēdība ir plaša tēma, tā garša jau ir plašs jēdziens, arī grāmata var būt tāda, ka to "apēd" vienā naktī, un pastaiga gar jūru var būt tik salda, vai kāds ģīmis tik skābs... :) nu, tā. lai jums labi garšo!

    AtbildētDzēst
  3. man šis blogs patīk, jo pārsvarā pērku nevis pavārgrāmatas ar receptēm, bet grāmatas par ēdienu. stātus. atgadījumus. sajūtas. gluži kā tavs blogs.

    AtbildētDzēst