piektdiena, 2009. gada 25. septembris

un tas ir tas labākais,

ka mums ir draugi. 
foršie draugi, no kuriem aizgūt mazus labumiņus. 

ilzīte man ierādīja pitas maizītes, kurām iesmērē iekšā sviestu, ieliek sieru un tosterī cep. 
no mairas man spilgtā atmiņā vecuvecais triks ar sviestu (man liekas, visi restorāni un piena nami to ir nošpikojuši tieši no mairas, jo viņa tādu garšaugu sviestiņu dažādos izpildījumos gatavoja jau tad, kad restorānu mūsu pilsētā tikpat kā nebija ;) )

šorīt sagatavoju draudzīgu apvienojumu - sviestiņš, labi samaisīts kopā ar dillītēm un smalki rīvētu parmezāna tipa sieriņu, iesmērēts pitas maizītē un maizīte ielikta elektriskajā grilā.

iznākums - lieliskas brokastis! 
paldies, jums, draugi!

3 komentāri:

  1. Nu re tagad, es ar uzlabošu savas pita maizītes ar dillitēm un parmazana tipa sieriņu! :)

    AtbildētDzēst
  2. Maira: nee, es to, savukaart noshpikoju no Annas Zhiigures meitas Diaanas taalajaa 1995. gadaa. Anna, shkiet, recepti redzeejusi Helsinku Stockmania kafejniicaa, tur tam sviestam klaat veel liek maajas sieru (biezpienu), nezinu :)) !

    AtbildētDzēst
  3. ak redz, kā tas viss izrādās?... ;)

    AtbildētDzēst