ceturtdiena, 2010. gada 7. janvāris

vegetarian is an old indian word meaning "bad hunter" ;)

tā es te kautkur izlasīju.
bet pirms vairākām dienām es atkal ciemojos ekoloģiskās bohēmas citadelē (pie nīgaļiem) un ēdu veģetāro indiešu tipa sautējumu no kartupeļiem, puķkāpostiem, sojas jogurta un visādām daudzajām garšvielām. uz galda vēl bija rīsi un valrieksti, un pekanrieksti, un šņabīts kārlim, un garšīgais skudru vīns pārējiem. (respektīvi, nevis tā ka vīns no skudrām, bet vīns ar etiķeti, kur attēlotas salvadora dali zīmētas skudras).
jā, viņu mājās gaļu neēd. arī zivis nē. jānis neēd arī neko no piena un vispār no dzīvnieku valsts produktiem.
un jāsaka man tā - alīse brīnišķīgi gatavo! manuprāt, lai tikai un vienīgi no augu valsts produktiem pagatavotu dažādus garšīgus neapnicīgus ēdienus, vajadzīgs īpašs ķēriens un daudz labu garšas papildinājumu. bez visām beramajām garšvielām, kas pie viņiem lielā cieņā, plaši tiek patērētas arī eļļas (riekstu un ķirbju, un sezama) un augļu etiķi..

tomēr.. lai arī cik garšīgi visi šie garausīša gardumiņi, man tomēr tie buljoni un filejas laiku pa laikam no saldētavas prasās uz šķīvja ;)
bet, ko es ar to visu gribēju teikt - to, ko jau esmu teikusi - vot, ņemiet jebko, kaut parasto kartupeli, kaut vienkāršo reņģi un izmantojot labas garšvielas, eļļas un etiķus, uztaisiet to jebko kaut simts dažādos garšīgos veidos!
un jūs redzēsiet, cik labs mednieks ir katrs no jums!
;)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru