piektdiena, 2010. gada 23. aprīlis

.. and action!

es šodien gatavoju un mani nofilmēja.
jā, trīs vienkāršus ēdienus taisīju kameras priekšā -
-visiem labi zināmos salātus "agnese" ar lapām, mozarellu, garnelēm, gurķi, ķirštomātiem un lazdu riekstu eļļas+wb ābolu etiķa mērcīti;
-baklažānu-tomātu-siera-anšovu mazos sacepumiņus jeb plācenīšus, ierīvetus ar bazilika eļļu un pasniegtus ar maletti;
-kārtainās mīklas pīrāgu ar asajā čili pipara-kalamansi etiķa mērcē sutinātu bumbieru&ābolu virskārtu.

pēc tam andžejs un naglis to visu, kā arī vendeļa gatavotos kazas siera & ķiršu etiķa marinādē ceptu biešu salātus ar sezama sēklām un kārtainās mīklas pīrāgu ar dārzeņiem, apēda.
tātad, bija ēdams. tātad, varēs rādīt.

un vispār, es atkal atskārtu, ka man ļoti patīk gatavot. ja ir daudz vietas, ja ir gaišs, plašs un ērts.. ja ir liels dēlis un ass nazis..
man nepatīk stāstīt par gatavošanu, man nepatīk procesu komentēt. bet gatavot man patīk.
un kad viss jau galdā, tad patīk arī runāt un runāt, un runāt par to. ja kāds klausās ;)

es nezinu, vai drīsktu jau jums to stāstīt, bet .. holivuda jau raud pēc mums!

;)

3 komentāri: