piektdiena, 2010. gada 16. aprīlis

kauli redzēs sauli

jau nu nē, bet kādu burkānu un sīpolu gan.

tie būs sama kauli un foreles kauli, un tos es iegādāju sky&moore. ļoti normāli maksāja, zem lata, sama kauli vispār kaut kādus 33 santīmus. man patīk, ka labi produkti ir tik lēti. tas nekas, ka subprodukti. svaigi toties.

bet vārīšu es zupiņu. no vienas puses, tāpēc, ka sen nav dzidra zivju zupa ēsta, no otras - šodien saklausījos pa radio pavāru zommeru.
redz, izrādās, ka zivju (tieši zivju) buljons esot jāvāra vien 30 minūtes no tā brīža, kad viss sāk vārīties. es nezināju. domāju,ka visi buljoni jāvāra pēc principa jo ilgāk, jo labāk. bet nē, zivju buljons no ilgas vārīšanās varot kļūt rūgts.
vēl nianse tāda, ka lai tas sanāktu sātīgs un aromātisks un pilnīgs, nedrīkst pārspīlēt ar ūdeni! ūdenim katlā jābūt tik daudz, lai nosegtu kaulus (nu, vai galvas, astes un visu citu,ko vāram buljonā). nuuu, varbūt minimāli virs tā visa.
nu tad vispār jau sanāk tā, ka lai būtu ogogoo , principā vajag daudz zivju (vai to atgriezumu).

nu, redzēsim, kas man tur sanāks pēc šiem te norādījumiem.
;)

tomēr, vēl, ārpus zivju tēmas, bet par pavāriem - nevar būt, ka pat labos restorānos rezidējoši pavāri pārvalda tikai "labu olīveļļu un rapšu eļļu" ?..
nu, nevar tā būt..

;)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru