sestdiena, 2010. gada 15. maijs

varbūt tā ir zaimošana

vai nu pret vienu, vai nu pret otru, vai nu pret visu kopā..
bet es to izdarīju un rezultāts ir, kā saka, vienkārši snogšibateļnijs..

tātad - es tiko pagatavoju vienu no mūsu nacionālās virtuves stabilākajām vērtībām, vienu no vasaras sezonas hītiem, vienu no ikkatras sevi cienošas ēdienkartes klasikām - vienkāršo (biešu) auksto zupu.
gatavoju, gatavoju, kamēr man sanāca latviešu aukstā zupa vidusjūras gaumē.
būtībā, viss ir elementāri - līdzās tradicionālajām sastāvdaļām (marinētas bietes, kefīrs, svaigs gurķis, vārīta ola, kapāta dille (kas nu kuram vēl - man šoreiz vēl + kapātas upeņu lapiņas, druscīts pētresīļa, pāris jauno biešu lapiņu un dažas gārsas) es pievienoju tur klāt dažus kapātus anšovus un sauju kaperu. (kā arī karoti graudaino sinepju ar balzametiķi)
mamma mia..
mia mamma..
cik tas bija labi!!
nu, pilnīgi kaut uz muzeju nakti nes un par labas garšas un veselīga uztura eksponātu liec!
;)

pilnai baudai vēl iemaisīju kumšķīti lucernas dīgstu.

es domāju, tas tagad būs mans sezonas hīts! ;)
uz veselību!
;)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru