pirmdiena, 2010. gada 28. jūnijs

pārvākšanās aizjūras gaumē

maira tiko atraksta (ak, bet patiesi, kā gan mēs dzīvotu bez skaipa, meila, telefona un viens bez otra..):
"es atkal ēdu. bija brīnišķīga burkānzupa ar jāņogām".
burkānzupa ar jāņogām izklausās pozitīvi, es saku.
kā gatavo?
"gatavo kā pagadās". atbild maira.
"burkaanus- daudz
sīpolus, ķiplokus
apviļina eļļā karstā, padsmit minūtes
tad ļauj vārīties kopā ar auzu pienu,
tad pieliek curry pastu."

auzu pienu?, es saku
a kokosu piens arī droši vien derētu.

"jā, droši vien derētu", atbild maira.
"un tad, kad blenderē jau visu, tad pieliek saldeetas jāņogas un turpina blenderēt", viņa turpina.

jāņogas speciāli vai tāda izdoma?, es jautāju.

"lai būtu skābumiņš"
"ļoti svaiga un laba garša."

("var likt arī tomātus. vai apelsīnu sulu".)
aa, nu jā, tā kā laima vietā!, es vienlaicīgi ar mairu saku.

"bet tas viss no tā, kas pirms pārvākšanās vēl ledusskapī", viņa piekodina.
"tipa nejēdzīgi daudz burkānu un ogas saldētavā"..

ogas - to es vēl saprotu. bet burkāni!!, iesmaidu es.

"nu, gadījās."

;)

3 komentāri:

  1. Izklausās tiešam interesanti...

    AtbildētDzēst
  2. Man arī saldētava pilna ar burkāniem, turklāt sagrieztiem - ērti uzreiz zupai piemest klāt :)

    AtbildētDzēst
  3. njā, tiešām intersants raksts..

    AtbildētDzēst