svētdiena, 2010. gada 18. jūlijs

ko ēdāt?

čau! nu, ko darat?
-ņemam traukus no traukumašīnas ārā,- rūdolfs nopietnā balsī atbild.
ā, pusdienas ēdīsiet?
-nē.
jau paēdāt?
-brokastis paēdām.
nu,un KO ĒDĀT??

-es biezpienu.
un ko brālis ēda?
-eee, olīves, tad salātus. es arī salātus ēdu. un tad vēl šito.. eee, biezpienu..


man visvairāk par visu sarunās ar mīļiem cilvēkiem patīk prasīt: "ko ēdāt?"
vai "kas jums šodien pusdienās?" vai "kas garšīgs tur bija?" vai "kā baroja?" vai "ko taisīsi?"
un man patīk līdz pēdējam sīkumam izgaršot viņu atbildes un iztēloties, kā katrs no viņiem ir ēdis to vai šito, un kā viņam tas ir garšojis, un kā viņš to ir šņakstinājis gardu muti, un kā viņam kaut kas ir negaršojis, un kā viņš to ir stumdījis pa šķīvi, un kā viņam ir sanācis pagatavot to vai citu ēdienu, un kā tas varētu garšot man..
no tādām sarunām es paēdu.
godavārds.

kaut kāds ēdamvārdu frīks..
:)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru