trešdiena, 2010. gada 1. septembris

vajadzētu. bet vai vajag..

man vajadzētu te ierakstīt, ka svētdien biju ciemos un tur mēs cepām pankūkas, bet mums pietrūka milti, un pirmdien es biju sēnēs un pēc tam vārījām zivju zupu, ļoti, ļoti gardu, pabarojām agneses radus, kaimiņus un madaras draugus, un ka pēc tam es mājās līdz naktij tīrīju sēnes savā viesistabā pie brīnišķigā lielā masīvā apaļā galda, skanēja ļoti skaista mūzika pa radio simtuviens un caur logu tieši uz mani blenza milzīgs izbrīnijies un dikti spīdīgs mēness, un labi ka no pastkastītes es izņēmu to atbaidoši jocīgo avīzi ar slimīgajiem tēliem un dīvainajiem saukļiem, un sarkano rimbuli, bija vismaz uz kā sēņu ķidas tīrīt.
un vajadzētu arī uzrakstīt, ka es biju salasījusi 11 mīlīgas mazas beciņas un tās visas es aizsūtīju vecamtēvam, viņam jau tagad pašam mežs pa tālu.. (rekā, dots devējam atdodās, jo pretī akal saņēmu ķirbi un kabaci, un mini patisonus, un olas).
un vajadzētu arī varbūt uzrakstīt, ka svinību maltīte izdevās gana laba, tikai nebija vis jēra kotletītes sezama sēklās, bet bija jēra kotletītes ar smalcinātu kinzu un drupinātām saulespuķu sēklām, jo visi sezama krājumi man taču bija kožu iznīcināti.
vēl jau noteikti vajadzētu uzrakstīt, ka manu lēcu-kabaču zupu kokosriekstu pienā un karijā ēda rinalds - tas ir nozīmīgi tādēļ, ka viņš vispār reti ko ēd. un no zupām vien trīs. bet tagad vēl tātad ēda arī ceturto.
vēl jau varētu arī ierakstīt, ka, izrādās, man ļoti patīk sēņot, gēni tātad tomēr.. ;)
un vēl to, ka vinho verde ir tik labs. un ka mums ar agnesi jau rīgas šampanieša bruts palicis par saldu..
;)

bet, lai nu paliek.
ko ta es te .
labāk vēlāk kādu receptīti iepostēšu.. :D :D :D

2 komentāri:

  1. tieši pirms gada septembris tev bija ražīgākais mēnesis blogā "tu ēd"
    kā būs šogad?

    AtbildētDzēst
  2. šogad kā būs, to redzēsim pirmajā oktobrī.. ;)

    AtbildētDzēst