svētdiena, 2009. gada 13. decembris

ciemos

kad es atnācu, visi jau bija paēduši. wok pannā vēl zvilnēja šis tas no ķīniešu stila vakariņām. žanis man to sildīja, sildīja, līdz uzsildīja un es pēc garās, bez brokastīm, pusdienām, launaga un vakariņām pavadītās dienas pielikos no sirds.
saldajā bija pagatavots - brīnums brīnums - tāds pats, tikai savadāks- kā mūsu semināros, saldais - mascarpone ar biezpienu. mēs semināros lejam klāt maķenīt liķiera, garšai. šis bija bez, bet pasniegts ar konservēta ananasa gabaliņiem.
tad pauļuks tosterī cepa karstmaizes ar desu un sieru, kasīts ēda plūmes šokolādē, vestas no gruzijas vai armēnijas, vai tamlīdzigi, un runas lēnām iegriezās par garīgo barību. bija arī eglīte ar aizdegtām svecītēm un ļoti laba zsv gaidīšanas sajūta.
man patīk, ka ir draugi.

arī ļoti, pat varbūt vēl labāk, man patika, kad pa telefonu visa cita starpā mamma teica, ka šodien (ar puišeļiem) esot sastādījuši ziemsvētku ēdienkarti. tas izklausījās tik.. tik.. tik sirsnīgi, mājīgi, nopietni un patiesi.
ja mes ko gribot, varot veikt arī savu pasūtījumu.
es gribēju siera vafeles, bet jaunā vafeļu panna esot kautkāda sūdīga, tāpēc laikam nesanāks.
bet būs, proatms, zirņi, un ar vistas gaļu pildītas plānās pankūkas, un buljons, un kautkas no zivs, un arī gaļa ar kāpostiem, un žagariņi, ja antra uztaisīšot mīklu,,
vispār viss būs baigi forši.
man patīk arī, ka ir ģimene.
;)

1 komentārs: