pirmdiena, 2009. gada 7. decembris

mīļo sala vecīti,



esmu šogad diezgan labi uzvedusies, tā man liekas.
esmu gan labi ēdusi, gan labi dzērusi, gan čakli mizojusi, gan smalki griezusi, gan cītīgi saldējusi un apzinīgi žāvējusi, gan gardi cepusi un sātīgi vārījusi..
esmu gan sevi barojusi, gan citus cienājusi. esmu jaunus gardumus baudījusi.
esmu sākusi cienīt un godāt sīpolus, un esmu ēdusi daudz zaļumu. esmu kārtojusi garšvielu plauktu un tīrījusi ledusskapi.
esmu vispār kopumā tāda ļoti laba bijusi.
zinu jau zinu, ka jauna un plaša, un ērta virtuve tev būs par smagu, tāpēc lūdzu tev un taviem virtuves rūķiem - ieliec savā dāvanu maisā man vienu mazu, jauku ķiploku spiedi. tādu, kas nelūst un tādu, kas nav no alumīnija.

bet vienu gan pieskati, lai tie daudzie naskie rūķi nesastiepj man veselu vezumu ar tādām!
:)

2 komentāri: