piektdiena, 2010. gada 12. februāris

tādi gardi nieki

es iegāju šodien latvijas ekoproduktos un nopirku tur brekša kotletes. igaunijā ražotas. tas likās mazliet dīvaini. bet feinas kotletītes. garša arī laba.
vēl es iegāju daugavas veikalā un sapirkos (netipiski man) baigi daudz piena produktu - rjaženku, sviestu ar zaļumiem un olīvām, jogurta krēmu un skābo krējumu.
tad vēl svinīgākai noskaņai - 2 gab. mascarpones siera kūkas barona beķerejā. tikai nezinu, kāpēc tā saucās mascarpones, ja izskatījās (un arī garšoja) kā izspļauta šokolādes kūka.

man, protams, neklātos aizrauties ar maiznīcām, buločnajām un beķerējām, un es to arī nedaru, taču neatkarīgie novērojumi liecina, ka smalkmaizīšu, kūciņu bulciņu un konditorejas izstrādājumu segments ir tāds pašvaks. vietas itkā ir, bet tājās peidāvātais nav daudzpusīgs un bagātīgs. tas, kas tur dabonams, laiakm jau ir labs, jo rindas, garākas vai īsākas, tāda veida vietās ir gandrīz vienmēr, cik nācies gārām ejot manīt. taču tāda paša tipa vietas citās zemēs izraisa daudz lielāku interesi.
kāpēc tā? .

bet paeksperimentējot ar garšām un gatavojoties vīns&šokolāde, pamēģināju šo šokolādīgo kūku ar vienu tādu rīzlingu.
šajā gadījumā viens otram netraucēja, bet labāk baudāmi bija katrs atsevišķi.
ar nepacietību gaidu nākamceturtdienu, kad varēs izksut no baudas, līdz ar šokolādi, ko baudīsm kopā ar valentīnas grandānes izvēlētajiem vīniem..

3 komentāri:

  1. kā garšo izspļauta šokolādes kūka? vai ir atšķirība starp sažļambātu vai tikai mutē apviļātu ;) ???

    ja labi aprakstīsi, tad sapratīšu maskarpones siera kā izspļautas šokolādes kūka garšu. atliks vēl tikai noprovēt..

    AtbildētDzēst