piektdiena, 2010. gada 30. jūlijs

sirmgalvjiem, zīdaiņiem un man

šodien man ir riktīgs bēbīšu ēdiens. un tieši tāds arī šodien nāk par labu manam vakardienas vīna nomocītajam ķermenim. :)
man ir kabaču biezzupa ar vieglu kariju un kokosriekstu pienu.
vienreizēji jauks ēdiens!
vienreizēji vienkāršs arī - vāra kabačus, sagrieztus mazos gabaliņos, kamēr mīksti (es vēl biju pielikusi klāt 3 nelielus burkānus un 2 maziņus kartupeļus, tumīgumam, kā arī 2 daiviņas ķiploka un lielo diļļu kātu, garšīgumam).
kad mīskti, diļļu kātu izzvejo, bet pārējo ar nelielu daudzumu ūdens, kurā dārzeņi vārījās, sablenderē.
es blenderēju viegli, tā man daži dārzeņi palika vēl tādā uz zoba uzkožamā konsistencē.
kad sablenderēts, var sākt likt klāt garšvielas - manā virumā ir pipari, maltie, rusku svaiga timiāna un naža gals karija, mazliet jūras sāls. samaisa, pielej kokosriekstu pienu, samaisa, liek uz uguns, uzvāra.
viss.
vēl mandeļu eļļu pārrasināju porcijai.
garšo perfekti!

organisms man jau saka paldies!
;)

3 komentāri:

  1. Reizēm jau vajag sevi un zobus palutināt ar bēbīšputriņām vai biezeņiem :)

    AtbildētDzēst
  2. Bet putriņās ir ļoti labi vēderam, tāpēc iesaku ko tādu gatavot biežāk.

    AtbildētDzēst