ceturtdiena, 2009. gada 3. septembris

atkal pa virtuvi

vispirms es uzlēju piparmētru tēju. tad ķēros pie tās ribas. izrādījās, ka tur ir divas tadas maziņas ribiņas. nolēmu, ka vienu vārīšu zupā. otru kautkā cepināšu. 
ielēju katlā ūdeni, liku ribu, nomizoju sīpolu, veselu katlā iekšā. 
notīriju ķiplokus, daudzākus, sasmalcināju kinzu (stulbais ledusskapis!!! man zaļumi tajā neturās, sapļūk un savīst un sapūst.. ;( kinza bija maz, ko var lietot.) liku otru ribu bļodā, klāt ķiploki, kinza, olīveļļa. daži pilieni superīgā Waldburgas medus etiķa, kurš pārdošanā būs tikai pēc gadiem diviem, un vienīgie cilvēki pasaulē, kuriem tas virtuvē ir jau tagad, ir es un agnese!!
tālāk, bļodu ar iemarinēto ribu stulbajā ledusskapī, lai pagatavinās, mazajā katliņā ūdeni, uz plīts, lai vārās. tikmēr ņēmu priekšā bietes - rīvēju. atcerējos, ka man ir tēja. ielēju smukajā krūzē, pieliku mazo karotīti medus, ūdens mazajā katliņā bija uzvārījies, liku iekšā sviesta pupiņas. 
sagriezu gailenes.
sašķiroju svaigos gurķīšus, tie būs jāmizo, jāgriež un jāliek eļļas marinādē kopā ar garšvielām, gribēju saulespuķu eļļā, bet laikam beigusies, nu, kautko izdomāšu. jānomizo kartupeļi zupai.
nokāsu svietsa pupiņas. vēl latviešu ražojuma bifeļmātes (?) mozarella jeb kā uz spannīša bij rakstīts - martinella gaida savu kārtu tapt iegrilētai pitas maizītē kopā ar tomātu un bazilika pesto. 
man vispār ir mājās pesto? 
tagad uz plīts vārās zupa, es dzeru atdzisušu tēju. ļoti labi. 
bet kas to visu ēdīs?..
;)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru