trešdiena, 2009. gada 25. novembris

dienas kripatas

* tētis atveda auksto gaļu. antra, izrādās, brīvdienās esot veselu cūku laukos nopirkusi. mamma jau vakar teica, ka ņemoties ar cūkas galvu, septiņas stundas ap aukstās gaļas katliem. es tad nu ar' tiku pie bļodiņas. mammai labi sanākusi.

* devu mārtiņam uzgrauzt ingvera saknes gabaliņu. viebās, bet prasīja vēl. pati dzēru ingvera tēju un ošņāju ķiplokus. tas viss, protams, profilaksei. un man arī garšo. tā tēja.

* marika teica, ka viņas draudzene esot nopirkusi kaut kur balsamico, kas ne pēc kā negaršo un neesot pat salīdzināms ar maletti, ka hesburgerā arī esot dabūjams tas garšīgais krēmīgais pufīgais saldējums un ka alfā esot kautkāds jauns veikals, kurā garšvielas varot nopirkt. būs jāapskatās.

* mani sasmīdināja kāda sieviete - atnāca un jautā, vai ķirbju eļļa ir? ir! vai, nu, paldies dievam, citādi es jau trīs dienas neesmu ēdusi!! :)

* agnese saka, ka ir iemīlējusies tvaicējamā katlā. domāju gan. man arī tādu gribās/vajag! mans mūža sapnis.

* apēdu pirmo šīs sezonas mandarīnu. sulīgs.

* uzzināju, ka jaunākais valentīnas grandānes veikums esot manuskripts klausāmgrāmatai (!!) ievads vīna kultūras vēsturē. gatavā formātā tas būšot sastopams jau decembra sākumā. gribētos.

* izvārīju miežu putru buljonā. riktīgi labi.

* no saldētavas veļās ārā buljoni un citi sasaldēti labumi un krīt tieši virsū. ;)

* neesmu vēl ar iepriekšējo tikusi galā, bet nopirku jauno gastronom. ar smuku pildīto tītaru uz vāka. tur viskautkas feins vēl ir iekšā. man patīk gastronom.

* sakārojās kaut ko saldenu, svaigu un kraukšķīgu. paņēmu pusi banāna, saspaidīju to bļodiņā ar piestu, piedrupināju klāt dažus valriekstus un samaisīju ar svaigām (atsadētām) mellenēm. man bija garšīgi.

pa kripatai vien ļoti jauka diena.
;)

1 komentārs: