piektdiena, 2010. gada 7. maijs

asini prātu, atver sirdi (vai maku) un tam līdzīgi

principā, .. nav jābūt sevišķi atjautīgam, lai atjaustu un noprastu, ka man vakariņās ATKAL ir bijis laša tartars..
:D
JO - atkal rakstu.
mēģinot izdarīt tādus kā loģiskus secinājumus, nākas pieņemt, ka mana iedvesma (vai vismaz vēlme izteikties) slēpjas laša tartaros vai zivīs kā tādās utml.
:D
nu labi, jā. pieķērāt. atkal lasis, un atkal tartars, bet tur nekonevardarīt - vismaz reizi mēnesī, kad gadās apstākļu sakritība = būt skajā tad, kad ir nauda, nenoturos rokās un nopērku tipa lēto (gandrīz seši lati kilogramā!!!) laša asti. pārnesu mājās un uz dēļa.
tagad jau man vispār forši - jaunais dēlis pats prasīties uzprasās, lai uz tā lasīti pakapātu, svaigu graudu maizīti sagrieztu..

bet ko nu par to tartaru, tur jau sen ar viņu & mani viss* skaidrs.

interesantāka ir marcipāna masa, pie kuras es beidzo tiku! faktiski, tā pati masa varbūt arī necik interesanta nav, cik mana kāre pēc tās.
tad nu drīzi būs tā reize, kad es patiešām gatavošu pēc receptes!
ja vien atradīšu savā bibliotēkā, kartotēkā vai pagultē to žurnāla garšīgs numuru, kur iveta galēja tik iekārdinošu vaniļas zupas recepti aprakstījusi. es kā to izlasīju, tā uzreiz iemīlējos, un reta bija tā diena, kad es nedomātu par to zupu, par to, kā es tādu varētu uztaisīt.. un kā es tādu varētu ēst.. un..
jo vaniļas pāksts man ir, un mandeļu skaidas arī, un pienu var nopirkt gandrīz jebkurā diennakts laikā.. tikai tā marcipāna masa.
rau, šodien beidzot atkal nokļuvu tā dēvētajā gardēžu un taisītāju "paradīzē" gemosā. marcipāna masa kā dzīva man no plaukta virsū taisni lec! man pat drusku saļima ceļi. no saviļņojuma ;)

ja par gardēžiem un pirkšanu, tad labs ķēriens tajā pašā gemosā man bija sezama sēklas. vesels kilograms (reāla paka!!!) pa latsčēesmit!!!! imagine!!! latsčēesmit! tagad jau nu ofic varēšu bērt tās pa labi, pa kreisi un visur kur.

nekonkrētas, bet savādas pārdomas raisīja žāvētu mango lieta.
proti, šorīt biša mums saka, ka kāda persona, kuras vārdu ētisku apsvērumu dēļ neminēsim (bet tas vārds sākas ar burtu k**) un kura pati sevi uzskata kā arī zināmās aprindās (un visai pamatoti) tiek uzskatīta par zināma līmeņa gardēdi un tādu, kuram ne tikai patīk labi & garšīgi, bet kurš arī itkā prot novērtēt labu mantu utt., - tātad šī persona "neredzot lielu atšķirību starp gemosa žāvētajiem mango un mūsu". un tapēc par pilnīgi pērkamiem uzskata tos, dažus santīmiņus (ok, varbūt drusku vairāk kā dažus) lētākos gemosiešus..
nu, piedodiet, atvainojiet..
es šodien uz viņiem paskatījos..
ja es nebūtu redzējusi mūsu kvalitatīvās, kaut arī žāvētas, bet pat no skata sulīgās, maigās, glāsmainās mango šķēlītes, pat tad es padomātu, vai tās tur, pie viņiem redzētās, netīri brūngani oranžīgās, sausās mango kripatas vispār likt mutē..
bet tas tā, var gadīties, ka ļoti subjektīvi. lai gan manu viedokli pilnībā atbalstīja arī agnese.

skaidrs, ka tos mango pat intereses pēc nepirku. intereses un ziņkāres dzīta gan iegādājos varbūt man ne pārāk vajadzīgu, tomēr labprāt paprovējamu lietu - makadāmijas riekstu eļļu.
man jau likās, ka ir kaut kur jābūt arī no šiem riekstiem spiestai. paši rieksti man dikti garšo, tur pie vainas laikam galvenokārt ir tā kriukšķīgā konsistence un faktūra. eļļu par izteiksmīgu nosaukt nevar, arī negaršīga tā principā nav. visspilgtākā laikam ir tieši pēcgarša, pati pamata garša diezgan tauka un eļļaina. bet kuskusiņam reizpareizei noderēs. lai gan aromātiskāk, skaidrs, ka ar argāna.

ak vēl.
vai nu mēģinot aizdzīt no domām bēdīgo gemosa žāvēto mango ainiņu, vai nu sekojot pa pēdām kristas blogā nofočētajai sulīgajai bildei, es skajā vēl nopirku arī svaigu mango..
lūk!
bija prieks jūs atkal redzēt!
;)

p.s. bet signis*** ir jauks :) viņš arī mani starp visiem citiem pie sevis ielicis! pat nē, nevis starp visiem citiem, bet pirmajās rindās!! :)
(lai gan to vēl, tāpat kā eirovīzijā, nevar zināt, - labāk būt izliktam ar pirmo vai pēdējo numuru :D )


*(vineta + tartars = love)
**trešais burts šajā vārdā nav S.. :D
***signis vispār ir malacis - viņš, man šķiet, skatās dzīvē vispusīgi, ieinteresēti un ir no tiem, kuri "netur sveci zem pūra".

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru