svētdiena, 2010. gada 23. maijs

izmēģinājuma trusītis

mani mīļie vecāki atnes man suši.
viņi laikam domā, ka man nav ko ēst.
viņi jau nezin, ka burciņā līdzi man aukstā zupa.

vakar vakarā speciāli taisīju.
tā vien rādās, ka šovasar aukstā zupa būs tā, kura tiks pakļauta dažādiem gastronomiskiem eksperimentiem..

tagad es sataisīju pavisam vienkārši - bietes, gurķis, kefīrs. ķiršu etiķis. lauku ola. pusburciņa kaperu. kā zaļumus sakapāju palielu sauju svaigu piparmētru lapu. viss. nu, nekas jau revolucionārs. un droši vien, kāds tā dara jau gadiem ilgi.
bet. man patika tā doma un eksperimeta rezultāts ļoti apmierināja.
pat iepriecināja.
svaigums. vēsums. mazs pikantums.
ideāli!

bet vēl šovasar es noteikti gribu pagatavot trusi.
īstu beigtu trusi!
;)

5 komentāri:

  1. lūk būs tev video recepte, ja nezini, ko ar beigtu trusi dara. chef mary šajā receptē "nodarbojas" tieši ar beigtu zaķi. varbūt, ka noder?!
    Lūk links ar dead rabbit: http://www.youtube.com/watch?v=0Ue0VYyLSKA

    AtbildētDzēst
  2. protams, ka tieši no chef mary es ari iedvesmojos! :D
    šo recepti varu skatīties vēl un vēl..
    ;D :D ;D
    ..un vēl..
    :D

    AtbildētDzēst
  3. nē, tomēr ne tas .;)
    man īstais iedvesmas avots ir šis...
    http://www.youtube.com/watch?v=B9EDhxHczlI
    ;D enjoy

    AtbildētDzēst
  4. "Raugieties, lai asmenis ir uztrīts, kā nākas!" viņa sēca, …, pēc tam viņa mīloši sagatavoja trusim vannu, sasmalcināja šalotes sīpolus, ķiplokus, baltos sīpolus, piemeta bouquet garni pušķīti, pielēja sarkanvīnu un iesēdināja nabaga gabalos saraustīto zvēru tajā uz pusotru dienu. Tad viņa visžēlīgi apcepa tā daļas sakarsētā pannā uz augstas liesmas, līdz tā apsvila. Tad tas viss devās cepešplītī gandrīz uz visu nākamo dienu. Viņa noslēdz poda vāku ar ūdenī izšķīdinātu miltu masu. Tad beidzot – laiks dekantēt! Trusi pa pusei sapūdēja, tad kremēja, tad baudīja. Ja dieve ir un ja viņa nāk no trušu dzimtas, tad Pastarās tiesas dienā Saksija būs kakās līdz ausīm. Kamēr skatījāmies šo neviltoti pretīgo raidījumu, kā sīvs kāpostu smārds parādījās vecmammas spoks. Redzot, ko Saksija nodarījusi tam trusim, mēs sapratām, ka gaļu ēst nav pareizi.
    http://www.signis.lv/gudrie-berni/

    AtbildētDzēst