trešdiena, 2009. gada 18. novembris

nu mirdams var ēst..

filmās rāda un stāstos stāsta, un blogos raksta mūzikas listes, kuras gribētu dzirdēt (?) atskaņotas savās bērēs. ja nerāda, nestāsta vai neraskta, tad domājis par to ir, es pieļauju, katrs otrais, arī es, protams. par mūziku jāpadomā nopietni, jo tā bēru ceremonija nav gara, gribēto dziesmu saraksts man toties ļoti garš, tāpēc jāveic rūpīga atlase..

nu nav jau tā, ka tūlīt kapā taisos, taču.
es esmu sastādījusi sava bēru mielasta menu.
man gribētos, lai bēru viesi ne vien pieminētu tur mani ar labu vai klusētu, bet arī reāli izbaudītu.
tādēļ -
- garneļu krēmzupa (kādreiz vienu no pasaulē gardākajām varēja baudīt vecajā veco laiku pulkvedī. tādu es gribētu. lūdzu, bēru organizators lai sameklē 1996 - 2001 tur stardājošo pavaru un pajautā vismaz recepti, ja ne pašu zupu)
- otra zupas izvēle - vistas- garneļu kokspiena zupa thai gaumē. jautāt lindiņai.
- dodu vēl trešo iespēju - pikantā ķirbju zupa ar kariju. atbildīgais - vendelis.
- uzkodās gan laša, gan jaunbrieža, gan jēra tartars, ar kaperiem, svaigu baltmaizi un obligāti ar olīveļļu madonia no sicīlijas. rukolu noteikti klāt. nu un visu kā pienākas.
- kartupeļu pankūkas ar gaileņu mērci un parmezana sieru
- lai būtu arī rosoliņš. ne jau visiem tie tartari..
- pildītas olas. antra mācēs uztaisīt manā gaumē.
- ar trifeļu eļļu slacītas grūbu bumbiņas. uz salātu lapām. nu te nu man pašai tā kā no kapa būtu jāceļās, lai to pagatavotu..
- salāti "agnese 2".
- grilētas tīģergarneles. daudz. katarm tik cik var apēst.
- mēle! obligāti mēle.
- siltie vistas salāti.
- melone ar jamon
- siltajā - cēla zivs ar sparģēļiem, ar jaunajiem kartupelīšiem.
- teļa fileja ar mīcītiem kartupeļiem,kur ir anšovi un rukola, un baltvīns, un kalamansi etiķis, un gr. valriekstu eļla..
- desertā - daudz svaigu ķiršu. daudz velgas tantes vēja kūku. bez cielaviņas jau ar noteikti neiztiks. kautkas ar vaniļu,kautkas ar kokosriekstiem. aaa, jā, obligāti krēmšnītes!! un dažus eklērus. melleņu klimpas. lai jau drusku no bēdām visiem melni zobi paliek :D un zemeņu zupa. un lai maira atved tās sojas vaniļas mērcītes. .

dzersim mēs amaroni, grappu. vaniļas šņabi, fernandez brandy, nu, vispār viskautko.

kautkas varbūt būs jāmaina, bet vēl jau laika daudz.
cerams ;)

bet par mūziku runājot, tad skaidrs, ka kā pēdējā uz repīt būs šī dziesma
;)

3 komentāri: