sestdiena, 2010. gada 17. aprīlis

vitamīns

reāls kaifs!
vitamīns, kas tevi tur uz kājām un sit pa smadzenēm, un riņķo dzīslās.
es šodien paņēmu vitamīnu, un pēc tam vakarā vēl. bet vakarā drīzāk jau tā bija dziļumbumba.

dienas pirmajā pusē es pie "silpurmašu" marikas nopirku jaunās pieneņu lapas. aprunājos. pacilāju sulu pudelītes, atzinos, ka man negaršo marinēti ķirbji, vēlreiz pacilāju sulu pudelītes. tur bija dažādi sajaukumi - biešu ar burkānu, un biešu ār ābolu . un viena tik spilgti oranža. marika teica: "ņem to tāpat! lai ir pavasarim. vitamīni!"
un tā man uzdāvināja ķirbju-cidoniju sulu.
mājās gāju kājām un pa ceļam izdzēru visu tukšu. tāds spirgtums! bija absolūti pa īstam sajūtams, kā ņiprie ķirbju sulā esošie labvēlīgie elementi un naskie cidoniju sulā esošie c vitamīni lēkā, kūleņo un ņemās pa ikvienu manu šūnu.

es biju nostaigājusi jau kilometrus 7, un pievarēju vēl 3!

bet vakarā, nē, drīzāk tas bija vēls launags, es sakūlu blenderī pieneņu lapas, veselu saišķi, mazliet kinzas, mazliet spinātu, dažas sinepju lapas, pāris sasaldētas pērnā bazilika lapiņas un daugavas (tipa, dabīgo) jogurtu, to balto, bez piedevām.
jā.
es varētu būt uzsēdināta uz pavasara. tā šķiet!
;)

1 komentārs: