pirmdiena, 2010. gada 7. jūnijs

kā es kļuvu par pandu jeb neoficiālā pikniku sezona atklāta

tas viss vēl tādā pašā sakarā kā citronkūka - sintijas vārda dienas svinības.
sākām jau piektdien un turpinājām sestdien, visu dienu grilējot, kaut ko taisot, maisot, ēdot, malkojot un chillojot.
ārpus darba kārtības šis man šovasar pirmais! par godu tam tad laiakm saule un vējš izlēma mani iezīmēt, liekot vaigu galiem, pierei un degunam nosārtoties tiko plūktas zemenes sarkanumā. nav , šķiet, jāstāsta, ka visu dienu acis sargāju zem saulesbrillēm.. kad pievakarē tās noņēmu, draugi grasījās sūtīt mani pa taisno uz zooloģisko dārzu..
:D
taču apēsto vistas spārniņu, laša šašliciņu, zaļumu mērces karošu, rabarberu plātsmaižu un aukstās zupas bļodiņu daudzums neatstāja apziņā vietu, kur ielaist kreņķus par "sabojāto seju un dekoltē zōnu".
tāpēc, ka viss bija baigi forši.
;)
mēs arī daudz runājām par ēdienu. par pārtiku. par gatavošanu. par receptēm.
un sintija pateica, ka viņai patīkot mans blogs.
un es pateicu, bet neviens jau laikam nelasa, jo komentārus gandrīz neraksta. :) (ok,ok, iekomentē jau kāds un par to man prieks! )
un biša pateica, ka lai es tad uzrakstot kaut ko, piemēram, tik krasu, kā - tikai gejiem garšo spināti, un tad redzēšot, ka komentēt sākšot visi, kam slinkums un neslinkums.
un es teicu, nu labi, lai nu paliek, tas skaidrs, ka miligramos balstītas receptes ar kubiciņu buljonu un vegetu, sex, bērni un geji sell's, bet .. jā, lai nu paliek ;)

starp citu, mēs brokastīs cepām olu kulteni. ar tomātiem un šampinjoniem, milzīgu, milzīgu, es vēl nekad tik milžigu nebiju redzējusi.
un piektdienas vakarā grilējām arī cukini un sēnes, viegli apkaisītus ar piapriem, apmaisītus ar eļļu un kopā vienā traukā liktus. pēc tam gataviem siltiem pāri rīvēts parmezāns.
šis vienkāršais paņēmiens mums visiem ļoti patika.
:)

vasara turpinās. vai ne?

2 komentāri: