sestdiena, 2010. gada 28. augusts

man šodien lieli plāni

nāk ciemiņi un taisīšu visādus ēdienus.
paredzēta ir lēcu-kabaču zupa ar kokosu un kariju. un plānajām pašceptajām siermaizēm. tad veselīgais rosols ar ķirbju sēklu eļļu, tad jēra kotletītes sezama sēklās, pasniegtas ar salsa verde (speciāli pat pēc kalamansi braucu). vajadzētu būt arī kaltētu tomātu-saulespuķu sēklu pastētei. kas vēl? aa, banānu saldējums, paštaisīts, pēc kautkādas vegānu receptes.
kartupeļi jau vārās, bet vispirms tak māja vēl jāpārvērš no totāla bomžatņika vismaz tādā kā mākslinieciskā haosā. ;)

bet tagad atstājiet mani uz brīdi mierā, es ielēju sev glāzi vinho verde un atgūšos pēc tirgus un veikalu apskraidīšanas.
un tad viss taps!

welcome to party!
;)

p.s. viesi, piedodiet, bet augstākstāvošu personu ieteiktās baravikas šodien jums negatavošu. kā arī salsā verdē improvizēšanas ietvaros izmantošu citronbaziliku, tādējādi nepievienojot piparmētru.
ai, ja kas, maletti man ir! :D ;D ;D

2 komentāri:

  1. bez piparmētras jau bīstami, jo tā tāda esenciāla lieta. teju svarīgāka kā kalamansi etiķis...
    kā bija?

    AtbildētDzēst
  2. nē. uzskatu un esmu svēti pārliecināta, ka konkrēti šajā receptē vissvarīgākās ir sekojošas sastāvdaļas: kalamansi etiķis(!!!obligāti) , kinza, anšovi un bazilks.
    tālāk - citronbazilikam piemīt brīnišķīgi svaiga garša, kas manuprāt jo labi aizstāj piparmētras. nianse protams ir cita, bet galīgi nav ne vainas. un piparmētru trūkumu neizjūt ne par miligramu.
    un bez šaubām sanāca ideāli (kā jau viss, kur ir kalamansi etiķis un kinza ;) ) ,izleksēja visu, pie jēra kotletēm kā arī uz grauzdiņu maizītēms, slavēja un prasīja, kā to gatavo, bija labs, tā vismaz viesi teica, es pati neēdu, tikai tik duadz cik karoti nolaizīju pagaršošanai, bet nav pamata viesiem neticēt, tādi godīgi ļaudis tomēr ;)

    AtbildētDzēst